I'm a wild child!

Tvätten är i full gång, men jag vill egentligen bara sova..
Nattens bravader får tala för sig själv. Det enda jag kan säga är att bättre AW får man fan leta länge efter.
Vi sitter ett helt gäng människor, som knappt känner varandra. I min lägenhet.
Alla pratar på som om vi har "växt" upp tillsammans.
Team Rocket. Vad mer finns det att säga.
Det här nya jobbet som jag började på förra veckan, är nog bland det roligaste och bästa som någonsin hänt mig.
Jag trivs så grymt bra, jag kan vara mig själv utan att få skit för det. Dem har anställt mig för att jag är precis så som jag alltid är. Helt jävla underbart!

I dagsläget hade jag inte kunnat önska mig bättre arbetskollegor heller, vi har kul tillsammans och alla är förhoppningsvis dem själva. Detta är grymt. Längtar så in i bänken tills vi öppnar. Men höhöhö det är en hemlis! ;)
Detta grymma gäng hängde hemma hos mig. 07.00 var det dags att sova.
Kan tillägga att jag har inte dygnat på flera år. Så något sjukt ovanligt måste ha hänt.

Älskar att när man vaknar 3.5 h senare så har dem städat hos mig. Underbart!


Nu ska jag återgå till tvättandet. Sen är vi på det igen ikväll!
Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0