Äntligen så sätter det igång!

Arbetade min sista dag som heltidsanställd på Citymail igår.
Tog det så jäkla soft och bara chillade. Kändes nästan som fredag.
Men nu är den tiden över. För imorgon klockan tolv smäller det! Usports here I come!

Igår var vi ju tvungna att fira mig. Såklart. Så jag Sanna Lena och Linus hade lite småtrevligt hemma hos mig där vi drack och hade det mysigt. Det slutade med att vi hamnade på C&G;s.
Mycket trevligt. Stötte även på en del människor som jag delat post åt. Haha.
Idag har jag däremot mått som en tjuv. FY FAN, bland dem värsta bakfyllorna jag haft.

Som tur är så har jag P, som är så snäll att han köper thai-mat och cola :)
Nu är jag människa igen. Och han ligger och snarkar. Det ska jag också göra snart.
Men först SATC.

Bjuder på lite bilder från igår med :)

Lena är för ävrigt min nya roomie!


Blå arm? Ja jävligt bra fråga!

Sov gott små nötter! <3

Kommentarer
Postat av: Fia

Såå jävla smal och snygg!

2011-09-08 @ 12:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0