Jag borde nog sova men jag är inte mig lik, grannarna här under spelar ganska hög musik.

Just nu snurrar tankarna runt runt runt.
Ibland svävar jag på moln, ibland kryper jag omkring på blöt asfalt.
Jag förstår inte riktigt varför det är så. Men alla har väl sina dagar antar jag.


Förstår inte varför det jämt ska bli såhär.
Eller att det alltid blir så är väl kanske att ta i. Men för en gångs skull chillar jag.
Och det är rätt ovanligt för att vara jag, kan jag meddela.
Borde egentligen sova nu, men är inte alls trött. Kanske ska krypa ner i sängen och läsa lite.
Men till vilken nytta? Kommer ändå inte kunna somna.


Får väl försöka göra något vettigt av kvällen ändå.
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: elin

hallåå

nu trodde jag fan att du hade bloggat..

du satt ju ändå uppe i natt liksom..

MEN NEJ! du är sämst på att blogga. men duuu,

ÄLSKAR DIG ÄNDÅ

2011-03-14 @ 17:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0