Tat lugnt! Jag lever fortfarande.

Inaktiviteten är märkbar. Det är väl det minsta man kan säga.
Kan inte direkt skylla på att jag har mycket att göra, det har jag inte.


Hur som haver. Jag är kvar i Malmö. Är mitt uppe i en flytt. Tur man har två lägenheter.
Burit saker hela helgen känns det som, men snart är allt klart. Har lite småsaker och mina möbler kvar.
Ja, ni som vet hur mycket möbler jag har.. Inte många. Så det lär väl gå på 10 min ungefär.
Fördelen är väl att jag har 2 min gångavstånd mellan mina lägenheter.


Vad har mer hänt? En massa spännande saker.. Eller? Jo det har det väl men det är lite hemligt.
När det är officiellt kan jag säga det. Men det är oerhört bra!
Helgen som gick, ja hur gick det egentligen? Stockholms-syndromet var framme igen.
Men något litet fick jag ut av den. Eller det var nog någon annan som fick ut något. Jag är fortfarande ett gapande frågetecken..


Försöker photoshopa lite bilder. Det visar sig att jag är sämst på det. Får ta hjälp av youtube!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0