Framme på Åland!

Äntligen framme! Blev dock ingen lång resa för min del.

Blev upphämtad på hotellet runt halv 7, käkade hotellfrukost. Sen begav vi oss mot Åland och ett sjudundrandes midsommarfirande. Här sitter jag nu med den sociala delen av familjen Robertsson. Elin sitter med två datorer, farbror Harry med en och Liz sitter snart i ett telefonmöte.


/BR> Blir lite förundrad över varför man ska jobba på sin semester, eller det kanske är semester numera. Arbetet följer med en överallt. Kan ju bara säga att det är tur för m in del, att när jag har semester så har jag semester.



Haha, jag tar aldrig med mig jobbet hem. Men inom en snar framtid kanske det ändras!! :)




Nu blir det mys med släkten! På återseende <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0