Whats up?

Hängt på IKEA idag, sjukt trevligt.
Eller nja, men ändå. Fick i oss  lite mat. Det var väl prio nr 1.
Insett  att det är farligt att ha semester, i alla fall när det kommer till ekonomin.
För att få tiden att gå så handlar man kläder. INTE BRA!! Men vem behöver inte nya kläder ibland.
Det får bli min bortförklaring, att jag verkligen behöver nya kläder.
Jaja, vädret tillåter ju inte solning utomhus just nu. Så fick bli en sväng till solariumet. Dumt att vara blek när det är sommar.


Dagens
Shorts - Vero moda
Skjorta - HM
Armband - Smycklig
Brillor - Kinakällaren.

Imorgon  blir det en sväng förbi jobbet. Måste hämta mina älsklingar innan jag åker hem.
Hur kan man vara så mentalt  stirrig  att man glömmer sina skor på jobbet?


Nu måste jag få i mig något att äta. Puss! <3

Kommentarer
Postat av: sophie

Snygg skjorta darling ;)

2011-07-20 @ 08:51:42
URL: http://vemsomhelst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0