Semester och övergiven.

Egentligen borde jag skriva här varje dag, blir så mycket att skriva annars.
Kommer knappt ihåg vad som hänt sen jag skrev sist.
Kan börja med fredagen bara för att. Jag och Alex hade "after-work". Men fick det visst klart för mig att man inte kan ha after-work på bara två personer. Men jag tyckte vi lyckades rätt bra.
Sen var jag och P iväg och käkade sushi, riktigt gott och framförallt rätt mysigt.
Jag däckade halv elva och sov som ett litet barn hela natten. Det behövs ibland det med.
Lördagen, även den dagen hade mycket att erbjuda. Började dagen med ett träningspass.
Sen blev det middag och lite annat med P:s föräldrar.
Avslutade kvällen med Elin en flaska vin och lilla. Halv fyra trillade jag in i lägenheten igen.
Lagom till att P skulle kliva upp och åka till Rhodos.
Så nu har alla lämnat skåneland, Finland, Rhodos vad vet jag. Men en sak är säkert. Jag lämnar detta "landet" på fredag. Då bär det av hemmåt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0