Knäckt tjej!

Ligger i min "schäslong" och kollar TV. Helt jäkla slut.
Knappt sovit på hela veckan, spökat hit och dit.

Blev även rätt sent igår, bio med P. Såg transformers 3D. Hm, filmen var bra. Men vet inte riktigt vad jag har att säga om hela 3D grejen. Fick mest ont i huvudet..

Imorgon är sista arbetsdagen innan två veckors semester. Ska bli riktigt skönt. Nästa fredag bär det av norrut.
OCH bara 27 arbetsdagar kvar, kan bli ännu mindre då jag fortfarande har semester att ta ut. Can't wait!!
Tänkte kasta upp några bilder från inflyttningsfesten, men insåg rätt snabbt att dem ligger bara uppe på facebook. Men någon ska jag minsann kunna rota fram.
Jag, Petter och Rickard

Drycken för kvällen.

Lagom berusad tjej på promenad hem klockan 05.30. 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad sa jag? 3D är värdelöst! ;)

2011-07-14 @ 20:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0