Drunkminator!

Igår blev det lite alkoholintag, men bara lite. Mådde ändå som en tjuv idag. Blä!
Men vad gör man inte för att få ha lite kul.. Ikväll kör jag nyktert, känns rätt smart baserat på hur jag mått under dagen.

Början av veckan spenderades ute i skogen hemma hos mormor och morfar.
Mycket trevligt. Blev att gräva lite med grävmaskin, fiska, och äta torkat renkött.
Det var dock inte det enda man åt, utan man äter mest hela tiden när man är där.. Suck!
Men snart hem till Malmö och till träningen igen. Var ju rätt onödigt att släpa med sig träningskläder hit måste jag säga. Inte rört på mig sådär överraskande mycket




Den bästa fiskaren man kan hitta i Sverige! ;)



Nu blir det middag, sen film! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0