I'm a beast, I'm an animal, I'm that luster in the mirror, The headliner, finisher, I'm the closer, winner.

Fruktansvärt händelserik dag idag.. Eller?

Började som vilken vanlig arbetsdag som helst. Men precis mitt i tristessen innan jag ska börja dela post får jag ett väldigt intressant samtal från en viss Morgan (Christer i P3 Morgan).
Vi har ett spännande samtal, om jobb, fotboll, musik och livet.


Det visar sig till sist att jag, Erica ska medverka i Fredagsflörten! ;)
Kan det bli mer spännande än så? Som vi har väntat Pia!


Har precis tagit mig en välbehövd PN. Nu blir det att fixa käk!

Kommentarer
Postat av: Petra

Alltså, förlåt om jag lät väldigt ointresserad idag, jag vet inte om jag gjorde det men förlåt isåfall, men det lät ju skitspännande!! :) Är det på fredag det händer eller? JAG RINGER DIG IMORGON!!!

PUSS

2011-01-04 @ 23:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0