If perfect's what you're searching for, then just stay the same.

Jag har stora planer för det kommande året.
Det är det här året saker ska ändras, då jag ska ta tag i saker. PÅ RIKTIGT
Inte bara en massa snack utan verkstad också.


Från och med imorgon 3 Januari 2011 ska jag:
- Sluta upp med mina idiotiska kroppsnojor!!
- Dricka avsevärt mindre alkohol.
- Börja spara pengar.
- Planera en utlandsresa.
- Ta tag i min träning.
- Spara ut mitt hår.
- Börja äta hälsosammare mat.
- Fokusera mer på vad jag vill med mitt liv.
- Sätta höga mål, och uppnå dem.
- Lägga ner hjärta och själ på Musik.
- Byta jobb, alternativt börja plugga.
- Ta mig in på PHS, försöka iaf. Ligger inte riktigt i mina händer.
- Och självklart, bli mer aktiv med mitt bloggande.

Nu är det nytt år och nya tag. Redo? Ja absolut, nu kör vi!
Glada tjejer i stockholm för drygt 2 år sen.


Den här tjejen hade höga förväntningar på sitt liv. Dags att uppnå dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0