Första dagen på det nya året.

Imorse när jag vaknade upp hade jag absolut ingen aning om vart jag befann mig någonstans.
Klockan var 12 solen sken och jag mådde toppen. Efter 10 sekunder tänker jag "Shit, vart är jag någonstans".
Men inser rätt snabbt att jag är hemma hos Elin.


Nyåret spenderades hemma hos Linus, med trevligt folk och god mat.
Folk sköt raketer på oss, och vi drack en massa alkohol. MYS!
Livebeting under kvällen, vet dock inte hur det slutade. Men jag låg rätt bra till.




Jag och Elin efter tolvslaget.



Eftersom Erica har druckit sönder sin kamera, så kommer det bättre bilder.


1 januari 2011 har spenderats hemms hos Elin, som vanligt då alltså.
Patricia och Wilton har hållt oss sällskap hela dagen, med både skratt och gråt.
Sovv gott <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0