Do you ever feel so paper thin like a house of cards, one blow from caving in?

Kan man ha mer otur än den här tjejen? Eller klantig kanske är ett bättre ord att använda.


Kan ju börja med att berätta vad som hände i torsdags.
Jag och Elin var i stan på jakt efter nyårsklänningar.
Självklart tappar jag bort mitt busskort, som jag inhandlat två dagar tidigare.
Det var iaf vad jag trodde, Erica skulle vara smart.. som vanligt. Jag hade lagt det i samma påse som Elins klänning.
Så kan man också göra.


Sen kommer vi till i lördags när vi ska laga tacos. Då hyvlar jag mig själv i tummen så en hel köttflisa hänger löst och det SPRUTAR!! blod.
Igår lyckades jag nog hålla mig hel och ren.
Men sen jobbade jag idag, och då händer det alltid saker.
Mopeden trillar över mig och klämmer fast mitt ,vänsterben nu snackar vi brutalt tungt lastad moped.
Det slutar med att jag ligger fastklämt under min moped i nästan tio minuter innan jag får ett rejält DAMP-utbrott och sparkar mig loss. Typ två sekunder senare händer ungefär samma sak igen.


Som sagt, här har vi Sveriges klantigaste människa!


Kass bild från i Fredags.

Kommentarer
Postat av: Petra

Snyggo! :)

2011-01-04 @ 23:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0