Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag är nästan där.

Sitter hemma hos käraste Elin. Själv dock.
Hon stack iväg för att käka med sina päron. Rätt mysigt faktiskt.

Gårdagen var faktiskt rätt underbar. Behövde det. Jag och Fia satt hemma hos mig.
Gjorde ansiktsmasker, hårinpackningar, solade, och tog en kort promenad i det fina vädret.
Efter Fia åkt hem idag, stack jag hem till Elin. Även vi hade en mysig promenad.
Skönt att få ventilera lite, vi pratar verkligen om ALLT med varandra.
Vi borde snart fira våran 3-årsdag tror jag.




Nästan exakt ett år sen, jag och Elin tog några glas vin på möllan.

Insåg precis hur mycket jag saknar min gamla lägenheten.
Storleken och alla Awesome fester vi hade i den.


Snart solsidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0