Is this a dream, if it is, please don't wake from it's high

Höll på att skriva värsta inlägget imorse innan jobb.
Spara & publicera, tänkte jag. Men ICKE! Det ville inte mitt CP-internet.
Så får bli en kortare variant nu.
Blev ingen träning idag, jag orkade helt enkelt inte. Mina ben är som gelé.
Riktigt gött! :)
Var en sväng på blattestället, som vi så fint kallar det. In där efter jobb.
Hade en lista från kära syster, blev rakblad, mascara, eyeliner och underkläder.
Alltid bra att det är billigt! :)
Precis vart in och vänt i duschen, nu blir det lite fix. Sen kladdkakeätning.
Kalmar i helgen, CAN'T WAIT!!



Synd att den tredje musketören inte kan (vill) leka med oss i helgen. JA DET ÄR EN PIK AMANDA!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Förlåååt ! Hade gärna kommit men det blev ju som så plötsligt jue.. Men nog ska vi ses snart ;)

2011-02-24 @ 12:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0