Du, snälla vänta, vänta, håll ut Tiotusen meter upp i luften ser jag allt så klart

Det här med att blogg gick ju riktigt bra för min del.. Eller?
Kan ju skylla på att jag haft mycket att göra, men det har jag ju inte haft egentligen.


Det har hänt en hel del sen jag skrev här sist.
Hunnit med några partaj, men nu är det slut med det.
Min kära syster har även hunnit hit en sväng.
Sen har det blivit jäkligt mycket filmtittande, och inte minst tränande.


Erica har gått och blivit duktigt. Tränar som en jude! (Jag vet man ska inte säga så, men kom inte på något bättre ord). Beach -11 stundar, och i år ska jag vara fit. PÅ RIKTIGT!

Tyvärr så har jag ju helt fuckat upp min kamera. Så inga bilder.. Tråkigt jag vet. Men vad ska man göra?
Länka till Facebook kanske? haha


Jag och Sanna innan utgång på KB.


Sara, Jag och Sanna.

Nu ska jag kolla lite TV, sen är det sängdags!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0