Moves like jagger!

Nu sitter jag här igen, använder photobooth som spegel när jag fönar håret. Bra uppfinning det där! ;)

Hade en mycket trevlig kväll igår, middag och mys med P:s familj. Sen lite godiskäkande på det. För att sedan krypa ner i en säng. Känns inte bra det här, inte tränat sedan jag åkte hem. Illa! Men blev ju som sjuk när jag kom hem, och gymkortet har gått ut.
Nya tag med det nya jobbet tycker jag, bara några fjuttiga arbetsdagar kvar!!

Ikväll blir det lite alkohol, kanske mycket. Vem vet? Inte jag. Kul ska det bli ändå.
Sanna kommer kring sju, sen får vi se när dem andra sluter upp.

Sa jag det, att jag stötte på Lille Linus och hans kära mor förra helgen. Han hade ju en hel del bilder på sin dator sen vi var tillsammans. Summa sumarum, jag förstår inte hur vuxna människor kan bete sig så. Lite hyfs har väl aldrig skadat?
Jag fick mina bilder ändå, så det var ju något positivt. Men har inte mått så dåligt på jag vet inte hur länge som jag gjorde när jag var där. Riktigt illa!


Bild från sommaren -09.



Nu måste jag ordna lite.
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0