Så satt man här igen.

Precis städat och diskat en massa.
Tro mig det bheövdes. Blev dock inget tvättat idag.
Fråga mig inte varför. Lat? Ja, förmodligen.


Det första jag gjorde idag när jag kom hem, gissa vad det var?
Just precis, en PN på en timme. Riktigt skönt, och välbehövt.
Lagfest, humöret på topp!

Det känns som att dagarna bara springer förbi.
Händer inget just nu, dött, står still.
Livet har verkligen gått och blivit ett slentrainliv. Samma sak varje vecka.
Det enda positiva är väl att träningen är igång på allvar nu.
Redo att köra riktigt hårt. Imorgon står Yoga på schemat.


Stressar hem från jobbet varje dag för att få besked.
Denna väntan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0