Nervös!!

Nu har ännu en helg sprungit förbi.
Vart tar tiden vägen egentligen?

Har hur som helst haft en riktigt bra helg.
Fredagen påbörjades med jobb, sen ett löppass i pildammsparken.
Hem ta en dusch, sätta på sig gamefacet, dricka en flaska vin sen ut och röja.
Blev Bob's på möllan en sväng, tills dom stängde.
Träffade Eira, den människan har jag inte sett på länge.
Blev som vanligt att hänga med citymailare.. patetiskt.

Drog vidare till Kb sen, där jag mötte upp med... Citymailare. IGEN!
Svinade på som fan innan det var dags at gå hem.
Sen blev det minst sagt spännande, mer än så får ni inte ;)

Gårdagen spenderades mestadels framför TVn/Datorn, i sängen eller i duschen.
Jag och Elin käkade en mysig frukost ihop.
Fick ett snabbt infall och färgade mitt hår, now i'm blond again.
Eller ja, har ju vart blond hela tiden,  men bye bye UTVÄXT!

Nu frukost, sen chilla, senare Lund.
IMORGON KRISTIANSTAD!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0