Matdags sen chill!

Mycket händelserik helg.
Fredagen bestod av en massa jobb. Blev lite längre än väntat.
Men det löste sig ganska bra iaf. Sen bar det av hemmåt för att duscha.
Åka hem till Elin, för att sedan avnjuta middag på Davidshalls restaurang.
Trevligt.
Inser dock i skrivande stund att jag redan skrivit om detta en gång ;P

Lördagen, klev upp aptidigt. Sen barr det av till Gekås i ullared.
Blev inte så mycket handlat gör mig, lite nyttogrejer bara.
Underkläder, löparkläder och småtjaffs blev det.
Gick faktiskt oväntat bra att köra min bil dit. Körde strax efter sju, hemma igen vid halv 8.

Kvällen blev däremot lite mer spännande :)

Nu har jag precis lagat typ THE GREATES MEAL-ever.
Rösti, kött och pepparsås!

Sova en timma!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0