Happyface!

Den här veckan kan inte ha varit mer upp och ner.
Började i ett rent helvete om jag ska vara ärlig.
Det var ingen specifik händelse som utlöste det hela, snarare något som inte hände.
Vi kan väl säga såhär, utan någon anledning alls så missade jag uttagningarna till Polishögskolan.
Blev en massa klydd med kallelse och sånt.
Så i Måndags satt jag i telefon typ 2 h för att få tag i någon som kunde berätta vad som hänt.
Fick inget konkret svar. Så skickade ett argt mail nnär jag kom hem.

Igår ringde en kille från Polismyndigheten i malmö.
Vi kan väl säga såhär, lyckligare än så var det länge sen jag var :)
Det var snabba ryck, så direkt in till malmö efter jobb för att skriva prov.
Och som jag var kung!
Nu är det bara att invänta besked.



Det som är lite oroväckande är dock att, tar jag mig vidare så startar fysproven 17 maj.
Det är bara två veckor dit. Och jag kan inte ens springa ännu.
Eller jo, det kan jag. Men inte utan att det tar ont.
Får komma på ett annat sätt att träna kondition på :)

Nu dags för jobbet!


Kommentarer
Postat av: Petra

ÄR DU SÅDÄR BLOND NUUUU?????

2010-05-07 @ 23:53:31
Postat av: Petra

ÄR DU SÅDÄR BLOND NUUU??????

2010-05-08 @ 00:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0