Förlåt bloggen..

Har visst gått ett tag sen jag skrev sist. Förlåt. Skäms!

Har lämnat iväg nycklarna nu till min gamla lägenheten, riktigt skönt att bli av med den skiten.
Nu behöver jag aldrig mer se den!

I fredags var det valborg, kvällen påbörjades hemma hos Malin.
Med riktigt god mat och trevligt sällskap. Jag var dock den enda som intog alkohol.
Senare bar det va till malmö för utgång på KB. Sällskapet att kunnat vara ltie roligare.
Typ lkockan 2 ville de börja dra, orutiinerat att starta så tidigt att man är slutkrd kring 2.
Fick dock folket att stanna kvar till efter tre :)
Sen sovdags hemma hos mig.

Gårdagen spenderades med sovande städande och tvättande. Var nog färdigtvättad någon gång efter 2.
Riktigt sjukt. Men har man inte tvättat på över en månad så är det nog förklaringen.

Idag var det trelleborg som gällde för hela slanten.
Eller nja inte hela kanske. Sov till klockan 12 riktigt skönt. Vaknade med ett ryck och trodde ag försovit mig till jobbet. Haha, var dock bara söndag!
En sväng in på mobilia för att testa löparkläder. Sen Trelleborg och fotboll
Vann matchen med 4-0, jag saknar det. Men snart är knäet läkt och det är back on the field again ;)


Våran oerhört söte materialare.

Nej ni, nu har jag kastat kryckorna och ska ut på en promenad :)
Pusshai!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0