Men visst då!

Sitter på bssen till malmö nu, varför jag har med mig datorn är väl en bättre fråga.
Jag ska blii en seriös bloggerska. Lätt komma upp i 300.000 läsare om dagen .. NOT!
Hädanefter ska j ag börja lägga upp bilder på dagens Outfitts, vilket kommer resultera.
Bilder på mig i mina gröna citymail kläder, ´VARJE DAG! Shit, vilket modechock.
Alla kommer hädanefter att bära knallgröna t-shirts med gråa byxor  och röda sneakers.
Vilken hit! Fast hör och häpna, ibland har jag faktiskt vanliga kläder på mig..
Problemet är bara, att oftast är det något grönt involverat.

Coolaste bruden ever.

Hur som helst, gårdagen.
Felicia hade en liten gathering hemma hos henne.
Det var riktigt trevligt faktiwkt, var ett gäng tjejer från laget som satt och snackade.
Blev mycket skitsnack, men ävven en hel del behövligt fotbollssnack.
Känner att nu är vi på G, eller jag iaf.
04.10 gick jag hem igårkväll, vi hann väl täcka allt mellann himmel och jord ungefär.
Men det var mysigt.

Hörs senare.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0