Helgen förbi.

Nu är dett återigen söndag, dagarna bara flyter förb i som i en dimma.
har absolut ingen koll på vilka dagar som man gör vad.
I fredags var jag och Elin(som vanligt) hemma hos mig, tanken var väl att vi skulle se Let's Dance.
Men så blev klockan halv tio, och Elin frågade "Du ska vi inte åka till malmö och köpa hårfärg?" Sagt och gjort, vi körde till Malmö köpte hårfärg och färgade mitt hår..
Da da dam, mitt hår är numera...


Igår blev det lite lätt drickande hemma hos Lina och hennes man.
Mycket trevligt måste jag säga.

Idag sen, så blev det match mot Lunds SK. Blev vinst med 2-0.
Riktigt skönt att äntligen känna sig hemma i laget, och få den uppmuntran som krävs för att man ska bli bättre.
Shit, vilken energi jag hade idag alltså.
kan ha berott på alkoholen igår, kan också berott på att jag var helt Awesome!

Nu ska jag och elin kolla på Pralamentet.


Kommentarer
Postat av: Elin

Det låter som att vi umgås en del godbit :) Hmm, gör vi det ;) <3

2010-03-15 @ 12:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0