You just gotta love life!

Hade världens bästa dag igår, jobbmässigt sett iaf.
Slutade redan kring ett, sen blev det att ligga ute i solen och slappa en timme.
Sen hem för att påbörja inhandlingen av Fias studentpresent.
Blev även hårfärgsköp, det var jag verkligen i stort behov av.
Så nu är det Bye Bye utväxt! :)

Sen bar det av till Andersslöv, där blev det studentmys.
Bättre väder kunde man ju inte önskat sig.
Träffade mycket människor som man inte sett på ett tag.

Förstår mig dock inte på vissa människor. Har man så mycket problem att man inte ens kan låtsas vara trevlig.
Vi har ju ändå känt varanda ganska länge. Jag menar, häsa kan ju alla göra.
I slutändan så är det dig det är synd om.


Fick agera barnvakt till världens sötaste unge.. tror det var han som tog sönder min kamera ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0