Vad ger en människa rätten att uttrycka sig.

Senaste dagarna har gått väldigt mycket upp och ner.
Jag har varit allt från fruktansvärt jäkla förbannad till oerhlört lycklig.

Men först och främst, hur fan kan man bete sig som vissa gör.
Skrika en massa äckliga ord, och bete sig allmänt illa. Ni är vuxna människor.
Lär er hantera era liv, så blir säkert allt mycket trevlgare.
Det var det otrevliga..

Nu till det lite trevligare, göteborgshelgen är spikad.
Tror jag, inte pratat med mina systrar, men näst sista helgen så blir det göteborggsröj för hela slanten.
Kommer bli sjukt trevligt, hoppas jag :)

Och helgen efter det åker jag hem! Ska bli riktigt mysigt att få komma hem. Kännsm som att det börjar bli ett tag sen nu. Denna gången däremot så tar jag flyget, inget jäkla meck med någon bilkörning nu inte :)

Snart är semestern slut för denna gång, men då är det bara jobb i tre veckor som gäller. sen ledig i två härliga veckor till. Nu är det bara till att ta tag i sommaruppehållsträningen, 5km ikv : CHECK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0