SÄÄÄÄÄÄÄMST!

Lite sämsst måste jag nog säga att jag är.
Hur seg får man vara på att skriva här egentligen.
Det värsta är att när det gått så lång tid, så blir det alltid megalånga inlägg.

Sen sist jag skrev har jag hunnit med en massa i alla fall.
Flertalet studentfester, några utgångar, och fotbollsmatcher avklarade.
Självmål gjorda, jobbat lite, premiärat som servitris.
Hell yeah!

Jag och Elin gick ut förra helgen





Den här helgen då, jo minsann jag skulle ju vara nykter.
Men så blidde det inte. Elin det är ditt fel!
Fredagen bestod av mest chill.
Lördagen av fotbollsmatch, förlust med 3-0 men jag nätade ;)
Sen utgång på Lilla Torg med Elins gamla Svedalavänner.

I veckan är det jobb jobb jobb som gäller, i två dagar iaf.
Sen semester i en vecka!

Midsommar på fredag!
Pussciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0