Nummer 1 avklarad.

Blev en supertrevlig studentfest igår, Hanna Tengeborg tog studenten.
Slöt upp med laget kring 19, sen begav vi oss hem till henne.
Blev en massa skratt, cider, och lite hoppande på studsmatta.

Idag fortsätter vi! Klockan 5 springer resten av våra underbara studenter ut.
Så på några timmar blir det att bege sig till Trelleborg. Tanken är väl att jag ska ta det lite lugnt ikväll.
Men vi vet ju alla hur det brukar sluta.. i Katastrof!
Jag brukar inte vara den bästa på att ta det chill, vi ska nämligen SPÅRA ikväll.

Ida och Malin ska visserligen ta guldet, så det överlåter jag till dom ;)

Nu är det duschen för min del!<3







Första matchen  på 6 veckor ska spelas imorgon.. Wish me LUCK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0