Imorgon är det midsommar

And i'm lovin' it!
Bättre väder kunde man inte fått på sin semester.
Sitter ute på Elins jobb i solen och bara myser.
Riktigt skönt att vara ledig, när jag vet att mina kollegor sliter tugnt i värmen,
ÄNTLIGEN SÅ KOM SOMMAREN!

Har dock inte haft världens mest händelserika vecka.
Började med jobb måndag tisdag, drog till Anderslöv tisdagkväll.
Igår var tanken att vi skulle ligga på beachen, men icke!
Kom dit kring två, så det blev ändå två stadia timmar.
Och jag, bränd som vanligt! ;)

Match igårkväll, jäkla skitmatch av vårat lag.
Mötte Höllviken i DM-slutspelet. IPngen semifinal för oss inte.
Men vi får iaf spela svenska cupen nästta år.. Vilket är positivt.

Nu ska jag stekas lite till innan jag ska gå in och kolla så att dom sköter sig!

PUSSCIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0