Periodare kanske?

Ja det kan man väl lugnt säga att jag är.
I alla fall när det kommer till mitt bloggande.
Ibland får jag sånna infall och måste skriva om allt, och sen ibland typ som nu så går det hur länge som helst innan jag skriver något.
Just nu har jag typ inte ork till något alls, ska snart kila ner och köpa käk.
Sen blire av ut på en löprunda.. IGEN :) riktigt duktig har jag blivit.
Shit alltså, jag får semster på fredag. Lördagförmiddag beger jag mig sen mot nordligare breddgrader.
Ska bli så sjukt skönt med en välbehövd semester. 14 dagars sammanhängande ledighet. Fiiiiint!
Då blir det fett mycket RAJ RAJ.
Kommer förmodligen bli en hel del öldrickande och mysande också.
Can't wait.
Erika känner tagget!
2 Jobbdagar kvar, sen semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0