Min dator har hittat hem igen :)

Åh, SUPERHAPPY!
Äntligen har Macbooken hittat hem igen, Tack Fia :)
I just love it.
Allt går så snabbt. Så jag tror inte att det var fel på mitt internet.
Snarare fel på min dator, nu är det speedy gonzales på G.
Sov som törnrosa inatt, riktigt skönt.
Trodde dock att det skulle vara bra väder när jag vaknade.
Men ICKE, så vad gör jag? Spenderar dagen framför datron?
Nejdå, jag åker till TBG. Ska möta upp Elin efter jobbet och hoppas att solen kikar fram.
Sen bär det av ut på en löparrunda med henne.
Nu jäklar ska vi få igång benen :)

Bjuder på denna! ;)

Kommentarer
Postat av: elin

hur fan ser du ut kvinna :D

2010-07-10 @ 19:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0