Vill försvinne från jordens yta..

Så bra känns allt ungefär nu.
helgerna är värst, det är då man måste ta tagi all skit som man försökt undvika att tänka på under  veckan som gått. Sitta här i en skiten lägenhet som är alldeles för stor, som jag inte trivs i. Ja, allt är rent åt helvete.'
Men samtidigt, det måste få vara dåligt ibland också.
Fast kanske inte såhär dåligt. Jag tycker verkligen inte om att vara ensam. Det är väl bland det värsta man  kan vara med om.

Började starkt att fundera igår om jag kanske inte vill flytta hem..
En kväll som igår hade jag haft 20 personer jag kunde ringt för att göra något. Här nere är det ganska mycket färre, och kan inte dem. Ja då sitter man här själv och har inte ett jäkla skit att göra förutom att sitta och fundera  på vad det är för en jäkla sits man har satt sig i.
I nuläget vill jag bara bort, sätta mig i min bil och bara köra.
Men det ska jag inte, inte just nu iaf. Om tre månader, ja då får vi se.

Önskar bara att folk kunde vara ärliga, att inte gå omkring och dra på saker.
Nej nu ska jag försöka ta tag i mitt liv. Får ändå lägenheten länsad på saker idag.. så det ska ju bli kul!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur är det med dig egentligen??

Postat av: Anonym

ring din granne erica, du får gärna komma upp till mig och se en film och snacka skit när du har tråkigt :)

Puss och kram Åsa <3

2010-02-15 @ 13:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0