Up and going again.

Nu känns det verkligen som jsg börar få rätsida på allt.
Fortfarande jobbigt.
Jag trivs verkligen inte att vara själv, det ska vara fart och fläkt dygnet runt.
När det väl blir tyst så hinner man tänka efter.. och fundera på allt.
Och det är då det blir jobbigt.

Just nu sitter jag i en skiten lägenhet i tbg, som egentligen är alldeles för dyr.
Jag har hela min familj i Piteå. Och just nu skanar jag den väldigt mycket.
Här hsr jsg mitt jobb och mitt liv just nu.
Precis i detta ögonblick vill jag bara göra något, jag vill börja plugga, jag vill ut och resa, jag vill träffa folk, jag vill bli tokfull och ha den bästa tiden i mitt liv.
Så länge jag bor här i just denna lägenhet kommer ingeet utav det hända. Jag måste bara ta mig i kragen och ta mig härifrån!

Nu dags för duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0