Nämen Piteå!

Finally hemma!
Gick faktiskt snabbare än väntat att åka tåg. Var lite mysigt faktiskt.
Hamnade i en vagn med två barn deras mamma och mormor.
Mormorn pratade bara finska, haha Elin jag tror du och hon hade klaffat direkt :)
Just nu ligger jag ute och solar på verandan.
Hör och häpna Solen finns i Piteå!
Åker från ett regnigt trist skåne till ett överhärligt norrbotten.
Ska alldeles snart hoppa in i duschen för att sen åka in till stan och träffa mina änglar!
Ååh, bästa semestern på länge.
En sak ska jag dock inte glömma, nästa gång så följer Elin med.
Hon klarar sig helt enkelt inte utan mig ;)
Krockar med sin bil så fort jag lämnar henne.
Call me!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0