Malmöfestival, typ NU!

Lyckat av mig, lyckades ta bilder en dag av alla som jag spenderade i Piteå.
Och vad händer inte då, jo jag glömmer kameran hos Linda.
Men det är inget att gråta över, för på onsdag kommer min gumma hit. Och stannar i 5 dagar!
Som att vi ska ha kul.

Nu ikväll blir det Malmöfestivalen en sväng, käka lite gott, Langos kanske?
Blir däremot ingen alkohol, tycker jag har blivit oerhört duktig på det planet.
Ännu en vit helg. den andra på 5 veckor. Stolt! :)
Men måste man så måste man, match imorgon.
IFK Trelleborg - BK Vången, spelar klockan 16.00 på Vångavallen.
Be there.

Hm, annars? Inte så mycket. Börjar på mitt nya jobb om två veckor.
Kan inte direkt påstå att jag är nervös, ska ju jobba med samma sak, på ett ställe där jag inte hittar.
Men det ska nog gå bra.
Mycket ska hända innan dess.
Ska hinna inviga dessa pärlor!


Även plockat ut mitt hår, så i nuläget. Korthårig och brunögd!

Ses i vimlet!

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-09-05 @ 21:44:22
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0