Zero pesetas på kontot

Vad är det för datum idag? 6 April.
Det innebär 19 dagar lvar till löning. och jag ligger back.. redan!
Haha, fast vad har man att vänta sig med räkningar som är höga som skyskrapor.
Och jag, jo jag behöver nya fotbollsskor.

Grässäsongen börjar på torsdag, och i Can¨t wait. Sen att det är seriepremiär på lördag gör det inte mycket sämre. Kommer bli ett sjukt roligt fotbollsår.. Det hoppas jag iaf.

Sitter just nu i min nya fina lilla lägenhet, fortfarande en massa som ska göras.
Möbler som ska bytas ut, grejer som ska flyttas. En massa saker som ska slängas.
På tal om det, ingen som har lite förrådsutrymme att hyra ut? :)


Tokmysigt i snögroubba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0