Måste snabba mig..

Får göra detta fort nu. Har glömt laddaren i min andra lägenhet.
Känns helt sjukt att sitta och ha två lägenheter. dock bara denna månad.

I helgen och kommande vecka är det PACKA PACKA PACKA, STÄDA STÄDA STÄDA och MÅLA MÅLA MÅLA,
som gäller. Ska helst vara klar med allt innan den 22 april. Men får se hur det blir med den saken.
Jag ska göra mitt bästa iaf. Nästa helg, den 18.e då åker allt ut iaf.
Och SOM att jag kommer kasta saker, öppen marknad någon? Allt är till salu,.. NOT! :P

Nu ska jag sova, har fortfarande sjukt mycket sömn att ta igen.
Men det blev ingen tidig kväll för mig idag inte, och ingen PN som jag planerat heller.
Underbart med träning iaf. Fösta på Gräs imorgon!

Sov gott.
Puss

Sá jag förresten att det var mycket snö i Piteå?

Den röda brevlådan, där är jag uppväxt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0