Kroppen skriker av trötthet

Vi kan väl säga såhhär, att sömn har inte varit den största prioriteringen den här helgen..
Inga kommentarer.
Har helt enkelt haft fullt upp med annat. Men nu mina vänner, så gör sig kroppen påmind om att man behöver sova, och att 7 h på två dygn kanske inte riktigt är okej.

Ligger i sängen nu, kollar på ballar av stål.
Sjukkt roligt!
Knäet i högläge, torkat renkött och cola. Kan inte blir mer nice!

Helgen har bjudit på en hel del.
Några flaskor vin till mig och mina vänner.
Utgång. Fotbollsmatch. Brunch. Filmmys.

Startade iaf den här söndagen med en brunch ute på Tbgs Golfklubb. Mums.
Efter det bar det av upp till vångavallen, där blev det fotbollsmatch mot köpingebro.
Som att vi vann. Och det var definitivt inte min förtjänst.
Fy fan, var riktigt förbannad på mig själv. Såå ddåligt har jag nog aldrig någonsin spelat.
Sen så blir det så mycket med nya positioner all the time. Men man kommer väl in i det också.

Äh nu ska jag ta igen förlorad sömn
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0