Jag hatar det!

Varför måste man bli sjuk, nu när det händer så mycket.
Och i9nte blir det bättre heller, vaknade imorse med ännu mer feber.
Ondare i halsen än vanligt, och en massa förkylning i näsan.
Hatar det
Sen missar man alldeles för mycket fotboll när man är sjuk,
jag som äntligen börjat komma igång.
Men men, vad gör man.

Sen finns det ännu en sak jag hatar, att flyttstäda.
Hatar det ännu mer när man är sjuk. För jag måste verkligen ta tag i det.
Så jag får väl göra det ikväll och i helgen.
Finns det något tråkigare än att städa en lägenhet till någon annan? Tror fan inte det.
Inte heller när lägenheten är på 90 kvm ;d
äh nu ska jag köpa glass till min hals.
Ha det finast! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0