Inte klar här ännu.

Jag ä r abslute inte fullärd, och det vet jag om.
Kanske inte hanterar situationer som man ska, eller tänker efter innan jag pratar.
Men det är sån jag är :)
Allt känns mycket bättre nu. Den personen jag har vart de senaste dagarana har inte varit jag.
Jag har inte varit mig själv. Och först idag, efter ett litet uppvaknande insåg jag hur fan jag hade betett mig.
Det var väl helt enkelt mitt sätt att ta det hela på. Inte ville jag väl att det skulle bli så tokigt :)
Men nu,  nu är jag mig själv igen. Samma gamla glada jag.
Hope youv'ed missed me ;)

Sitter hursomhelst i min nya lägenhet nu.
Det ser vä sisådär ut :P haha.
Men till på fredag så ska den nog vara i ordning!

Tillbaka till pizzan!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0