Helgen är här, och det är seriepremiär imorgon.

Precis ätit, elr nja precis och precis vet jag väl inte riktigt.
Men sitter och mumsar på lite rösti fortfarande. Det är sjukt gott kan jag lova!

Blev en ganska lugn och fin dag på jobbet, kom lite småstänk på oss men annars var det okej.
Har vart lite av en slavdrivare den här veckan, riktigt kul faktiskt!!
Jag och Lina cruisade runt lite i tbg efter jobbet, drog till Willys och käkade en french.
Undrar om det börjar bli våran grej. Glida runt i stan med min superclio iklädda CM-kläder ;)

Blev ett par fotbollsskor inköpta iaf. Fille tvingade mig! Fick inte spela seriepremiären imorgon med mina gamla skor. Trillar mest av alla på planen med dem på fötterna! Så för att vara riktigt duktig, och lyda fille. Fick ett par supersnygga UMBRO-skor hänge med mig hem.
Så nu under eftermiddagen h har jag glidit omkring med ett par våta fotbollsskor på parkettgolv. Fille, du betalar mina nya golv va? ;d

Ähej, nu ska jag kika lite på TV:n, sen är det sängen som gäller.

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0