Fönsterputsning!

Blev en sjukt trevlig kväll igår. Synd bara att alla ville sluta så tidigt..
Blev lämnad här i lägenheten strax efter tolv.
Dåå var jag gode knall kan man väl säga ;) Ett vinglas åkte i golvet när jag skulle diska.
Där får man för att vara duktig ;)

Vaknade typ halv 8 imorse. Kul ens!
Var rejält full då med. Satte mig framför Tv:n med datorn i knäet.
Pju, det var allt lite kul :)

Har vart ute och snurrat i malmö idag också. Skulle gå hem till Elin.
Tur man har GPS på sin telefon alltså.
Tog mig nästan en halvtimme att ta mig dit. kaos!

Sen släppte elin av mig i vellinge, för jag skulle hämta min superclio.
Körde till Trelleborg för att påbörja min flyttstädning, putsade minsann 16 fönster. Insida och utsida.
Mot slutet började jag tyccka det var ganska kul :) Är man lite sjuk eller vad? ;d
Bilder kommer så småningom på min nya lägenhet.
Vet inte riktigt vart jag har gjort av alla mina kameror och kablar och laddare.
Ligger någonstans.

Vi hörs!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0