12 April, En och en halv vecka kvar till lön.

Precis hemkommen från jobbet, hunnit käka och koka kaffe.
Nu sitter man i soffan och chillar, inväntar träning.
Jag har ångest, vill bli klar med allt flyttande.. typ NU! Sånt meck det ska vara hela tiden.
Löser sig väl så småningom.

En sak jag undrar över bara.
Idag för att jag varrit tyst på jobbet så har folk frågat´hur det är med mig, och om allt är OK.
Varför det? Att jag inte säger så mycket ibland(väldigt sällan) betyder inte att jag är deppig, nere, eller sur.
Inte lätt att veta kanske, och sött av er att fråga.
Men jag ställer mig ändå frågan varför?
Visst, jag kanske inte är helt nöjd med hur allt blev på jobbet. Men det är bara bita i det sura äpplet och jobba vidare. Från och med nu kör jag mitt eget race ;D

Pannkakstårta imorgon!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0