Valborgsfirande

Så var det avklarat :)
Det började hemma hos Åsa, elr nja kanske inte hemma hos henne men med henne iaf.
Där blev det grillning och drickande, för alla utom mig :P
För jag var nämligen nykter heeeela kvällen, riktigt skönt faktiskt.
Men jag känner mig ändå lite bakis idag ;)

Hursomhelst, så åkte vi vidare från Åsa hem till Hack.
Ja, tro det eller ej men så heter han ;d
Där var vi från 8 till 1 typ.
Under den tiden, hann jag. Elin och cissi en sväng till Svedala, vi hann se en eld tändas och brinna upp,
En rundtur av HAcks "lilla" hus, och mycket mycket mer.

Sen bar det av till Anderslöv och Freddie, lite skum fest men ändå trevligt.
Jag var som sagt nykter och fick skjutsa alla runt hela skåne kändes det som ;)
Runt halv fyra landade vi hemma i sängen och sov så otroligt sött.

Idag har vi, vart med på en demonstration.. typ.
Vart i Malmö, Anderslöv och Trelleborg.
Vart riktigt fint väder.
Men nu är det TV:n som gäller. :)
Imorgon kommer det bilder från lägenheten!

PussOchKRAAAAAM!

Kommentarer
Postat av: Linus

Hej älskling. Tänkte att du skulle veta vilka huliganer du umgicks med när du demonstrerade med MUF!!!





//TRELLEBORGSVEDALA/muf-saboterade-taget" rel="nofollow">http://www.skd.se/article/20090501/NYHETER/47552830/1057///TRELLEBORGSVEDALA/muf-saboterade-taget

2009-05-02 @ 06:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0