Linus fyller år

Idag fyller som sagt Linus 20 år.
Han har ju redan fått en present av mig, för typ två veckor sen.
Undrar vad jag ska hitta på att ge honom idag.
Någon som har några idéer? :)

Ikväll kommer iaf, Linus mamma och pappa hit för att äta tårta och fika.
Ska bli riktigt gott! :) Mumma.
Sen tror jag det blev så att sebastian och Matilda kommer hit och käkar middag.
Men vi får se.
Nu är det snart dags för jobb, ska visst vara riktigt bra väder idag! Yey.
MEn det tråkiga är, att än så länge har jag knappt blivit brun.
Och jag är ute hela tiden, det är alltid sol.
Men det händer ingenting..
 
Nu ska ja g kila iväg! :)
Pussas!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gratta linus från mig :D

Det ska bli kanonväder i helgen så då får du säkert chans att grilla dig lite ;D

Du, jag hade jätte gärna velat gå ner och söka jobb på citymail! Vilka tider är det bra att gå dit? Har du något nr som man kan ringa eller något? :)

Trevlig helg på dig Kramar Åsa

2009-05-29 @ 16:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0