Kanonfin helg!

Inte så skönt att den här helgen har kommit till sitt slut.
Det har nog vart den bästa i år. Än så länge iaf ;)
Fredagen fyllde ju som sagt Linus år, firade honom.
Lördagen jobbade linus morgonen, mellan 6-12 efter det åkte vi till anderslöv.
Shit, vaad jag brände mig alltså, men efter rödheten gått ner så blir man brun!
Lirade lite boll, kollade fotboll och så :)
Sen körde vi Patrik och Emil till Trelleborg, jag och Linus åkte hem för att sova.

Söndagen, idag alltså så vaknade jag vid 11. Bara för att min telefon var död och larmet funkar visst inte då..
Skulle har gått ut och promenerat, eller sprungit. Men så hurtig är jag nog inte.
Men det blev inte riktigt så. Linus ringde, när jag väl vaknat och laddat fånen.
Åkte ner och hämtade honom i hamnen, sen körde vi till anderslöv... igen.
Där låg vi och stekte i solen :)
Sen drog vi en sväng till Skateholms strand, jättemysigt.!

JAG HAR BADAT I HAVET FÖRSTA GÅNGEN I ÅR!!
Och det är bara 31 maj!

Låg på stranden till halv fyra, stack sen hem för att snabbduscha.
För vi skulle och shoppa!
Och shoppa, det gjorde vi. På entré i Malmö :)

LIte av sakerna jag köte :




Ursäkta kvaliteten  på bilderna ;D

Nu ska jag kika på tv :)
Pusshaj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaahr vilken fin kappa!

Har letat efter en sån!

Kommer den ifrån zara?

Kram

2009-06-01 @ 09:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0