Helgen avklarad!

Sitter i lägenheten nu, inte blir det mycket jobb för mig idag inte.
Som sagt, så har min hand gett upp hoppet om livet.
Den vill inte alls fungera som den ska..
Igår kunde jag knappt klä på mig ;D Hur patetiskt låter inte det?

Hur som helst så har jag spenderat helgen med  Linus, tittad på ESC med diverse människor,
försökt spela xBox i den mån det har gått.
Idag har jag bokat tid hos en läkare, fick inte en tid förns nästa vecka.
Imorgon ska jag iaf till en sjukgymnast som förhoppningsvis ger mig någon form av skena,
Men det återstår att se.

Ska snart ner på stan och köpa ormsalva, och anika..
Vad det n u är. Ormsalva är ett linement så mycket vet jag.
Men anika? Någon som har en fjuttig aning?
Tror det ska vara bra för handen iaf..

Haha, det här inlägget tog mig bara typ 15 min att skriva ;D
Att bara använda vänsterhanden är ingen hit!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0