Dåligt samvete!

Jag måste bara säga förlåt!
Vet inte om du inser att jag ber om ursäkt till dig Katarina.
Jag har vart riktigt usel på att höra av mig.
Jag pratade med peewee nyss, och det fick mig verkligen att förstå.
Du har behövt oss som mest under den här tiden, även fast jag inte vet allt vad som har hänt.
Så har jag riktigt dåligt samvete för att jag inte har hört av mig, men det kommer det minsann att bli ändring på.

Jag kan faktiskt erkänna, att jag blivit lite sårad över att du inte ringt.
Heller inte berättat hur du haft det. Jag vet att det kasnke inte är av någon större vikt.
Men jag bryr mig verkligen om dig!


Erika Saknar Sin BATTE ! ;)

Kommentarer
Postat av: Katarina

<3!!!!!

2009-05-16 @ 19:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0