Självdiagnostisering

Det är faktiskt riktigt kul.
Om man inte har alltför svåra smärtor vill säga. ;d
Som sagt så fick jag ju ryggskott i fredags, det var ju inte så svårt att räkna ut.

Men idag, nu är det en helt annan sak.

Just det, Tennisarmbåge!
Hur kan man ens få det om man jobbar med post?
Det är iaf det jag har fått, eller början till det iaf.
Och nu är jag inte helt skvatt galen, som bara säger att jag är sjuk och har ont hela tiden.
Idag var det faktiskt en tjej på mitt jobb, som sa att jag nog var p åväg att få det.

Så det är bara bita ihop och hoppas på det bästa.

Nej nu ska jag iväg till sebastian och laga mat till Linus matilda och sebbe!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0