Party och shopping.

Allt på en gång, nja inte riktigt va!
Blev fest igår med Matilda, drog iväg till hennes kompis Lee.
Väldigt trevligt faktiskt, även om jag inte kände så många.
Där var vi kvar tills klockan var halv tolv tror jag.
Sen drog vi vidare, första tanken var att vi skulle till A9.
Men med lite större eftertanke så åkte vi hem till min coach jesper.
Där var väldigt trevligt, där kände jag fler personer också.
Det bästa av allt var att vi slapp gå från vattentornet ut till citygross, vi "lånade" en cykel.
Fast det regnade, så dyngsura blev vi minsann.

Idag vaknade jag och var superbakis.
Magen skrek och huvudet värkte.
Men efter lite vatten och en extra timmes sömn var jag nästan på topp igen.
Tidigare idag så åkte vi till malmö för att gå på entré...
Som inte öppnar förns på torsdag ;D Haha
Tur man har koll. Så vi åkte till Burlöv Center och köpte nya jeans.
DEt behövdes.
Lägger upp lit ebilder fårn igår senare!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0